Sunday, February 8, 2009

BANYAK KOMEN SAYA TERIMA

Salam sejahtera. Terima kasih kerana sudi untuk melayari blog ini. Blog ini saya create supaya dapat berinteraktif dengan semua pihak terutamanya doktor-doktor di malaysia.

Banyak komen telah saya terima, ada menyokong dan tidak kurang yang membantah. Apa pun, semua itu adalah pendapat masing-masing.

Saya berpegang kepada prinsip saya dan sama ada anda setuju atau tidak, itu masalah anda. Dalam isu kenaikan pangkat, mungkin ada yang puas hati dengan kedudukan sekarang, so..... go in. Tapi siapa yang rasakan dirinya teraniaya, kita ada peluang untuk mendapatkan hak kita. Banyak caranya. Komplain adalah salah satu cara. Jika tak komplain, maka orang tidak tahu.

Junior saya, dari bahagian pengurusan, dah pun memangku 52. Saya dan rakan-rakan???? Baru confirm 44. Jika rasa puas hati dengan keadaan ini, so better senyap dan biarkan orang buat anda seperti bola. Sepak ke sana ke mari. Tapi jika merasakan hak anda diperkotak-katikkan kan, maka salah satu cara ialah KOMPLAIN dan BERI TAHU RASA TAK PUAS HATI. Kita bukan menderhaka, tetapi perlukan hak yang adil dan saksama.

TEPUK DADA, TANYA SELERA.....TAPI MACAM MANA JIKA SELERA DAH TAK ADA KERANA REZEKI DAH TIADA.....

No comments: